About Me

My photo
^.^" : 胡言乱语。。。 (1) Love Lewis (2) When ur ex says..u will never find anyone like me..and u reply..god I sure hope not (3) Happiness is not having what u want, but wanting what u have (4) The biggest fool doesn't know that he doesn't know

Thursday, December 18, 2008

有故事的人 <后记>

在每天的生活里都会发生不同的故事。或许,在偷窥别人的当儿,我在不知不觉中也成了别人故事里的主角吧!

那笑起来很温柔的男孩说:“那两位三八兮兮的女孩怎么老指着我窃窃私语。。。”

那穿毛衣的卷发男孩说:“某日我站在图书馆前等女朋友,有个女孩陪我站了十五分钟。。。”

那奇奇怪怪的男孩说:“自从认识她之后,才发现自己是那么的与众不同。因为我第一次见到她时,她就目不转睛的猛盯着我看。。。”

No comments: