About Me

My photo
^.^" : 胡言乱语。。。 (1) Love Lewis (2) When ur ex says..u will never find anyone like me..and u reply..god I sure hope not (3) Happiness is not having what u want, but wanting what u have (4) The biggest fool doesn't know that he doesn't know

Tuesday, January 6, 2009

你要我选择不爱你
我笑了,笑得比所有的花儿都灿烂
原来啊!爱是可以选择的

我应该从哪时开始选择?
遇见你之前?之后?
当你牵我的手之前?之后?
当你告诉我你的心情之前?之后?

一直以来,我都深深相信,是爱选择了我们,
而不是我们选择了爱与不爱。。。

所以,我笑。
笑我的深懂,笑你的不懂--
笑,我的无法选择。

文章取自于我在奥大哥大学读到的某篇杂志。
(Photo from www.dreamstime.com)

No comments: